Cashloos Hotel
Mercure Roeselare is een cashloos hotel, je kunt bij ons met Payconiq, Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB, Maestro en overschrijving betalen. Wij accepteren geen cash
In deze rubriek vindt u een antwoord op veelgestelde vragen terug. Gelieve ons te contacteren mocht u een vraag hebben waarvan het antwoord ongekend is. Wij helpen u met veel plezier verder!
Mercure Roeselare is een cashloos hotel, je kunt bij ons met Payconiq, Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB, Maestro en overschrijving betalen. Wij accepteren geen cash
Al onze bonnen zijn een jaar geldig vanaf de dag van aankoop. Indien u deze toch wenst te verlengen komt er 50% adminstratie kosten bij.
Neen. In de lobby van het hotel kunt u echter 24/24 uur terecht voor zoete en zoute snacks, frisdranken, lokale bieren, wijnen en likeuren.
VIQTUS is gelegen om de vijfde verdieping van het hotel, en is dagelijks geopend vanaf 6 tot 23 uur. Elke hotelgast krijgt gratis toegang tot de fitness d.m.v. de sleutelkaart waarmee hij/zij ook de kamer kan betreden. Handdoeken, fruit en (infused) water worden door ons aangeboden. Op de homepagina van deze website vindt u een link naar de website van VIQTUS.
De meeste badkamers zijn uitgerust met een douche. Indien u graag een bad wenst, gelieve dit dan te vermelden bij uw reservatie.
Wij verwerken de persoonlijke informatie die u ons heeft bezorgd via deze website en verzamelen informatie over de transacties die u onderneemt inclusief details over gebruikte betaalkaarten. Dit is voor het behandelen van uw boekingen en aanvragen om zo op maat gemaakte diensten te kunnen aanbieden, en informatie te verschaffen over onze producten en diensten die we aanbieden en om deze te verbeteren. Voor verdere informatie verwijzen wij u naar onze privé beleidspagina.
Indien u meer dan 5 kamers wenst te reserveren, gelieve ons dan per e-mail te contacteren op [email protected]
Mercure Roeselare serveert dagelijks een uitgebreid ontbijtbuffet in de brasserie van het hotel. Zowel hotelgasten als externe gasten kunnen hiervan genieten.
Op weekdagen is het mogelijk om tot 10uur te ontbijten, in het weekend en feestdagen kan dit tot 11uur.
Reserven kan via : https://www.mercureroeselare.be/nl/tafelreserveren
U bent van harte welkom in onze Brasserie elke midddag van maandag tot vrijdag en s' avonds van maandag tot zaterdag.
Zondag is on restaurant gesloten.
Openingsuren van de keuken gaan als volgt :
- Maandag t.e.m Vrijdag 12uur tot 14uur30 (behalve op feestdagen)
- Maandag t.e.m Zaterdag 18uur tot 21:30
Wij hebben een tweetal aangepaste kamers en onze publieke ruimtes (waaronder receptie, bar en restaurant) zijn rolstoeltoegankelijk. Vermeld dit gerust bij uw reservatie aangezien het beschikbaar aantal van dit kamertype gelimiteerd is.
De annulatievoorwaarden zijn afhankelijk van het tarieftype dat u kiest. Details over uw tarieftype kunt u na reservatie terugvinden op uw bevestigingsmail. Bij flexibele tarieftypes kunt u als gast annuleren tot 18 uur op de dag van aankomst. Daarna worden alle kosten in rekening gebracht.
Neen! Roken is niet toegestaan binnenin het hotel. Een externe rookzone staat ter beschikking van onze gasten. Indien wij merken dat er werd gerookt binnen de muren van het hotel, zien wij ons genoodzaakt om een servicekost van € 250 in rekening te brengen.
Op de dag van aankomst is uw kamer beschikbaar vanaf 15 uur. U dient uw kamer de dag van vertrek te verlaten voor 12 uur. Indien u vroeger wenst in te checken of later wenst uit te checken, kunt u ons steeds contacteren. Dit kan zeker indien de beschikbaarheid dit toelaat, mits supplement.
Enkel blindengeleidehonden en therapiehonden zijn toegelaten in het hotel.
Schrijf je in om als eerste op de hoogte te zijn van onze evenementen of nieuwigheden!
“De term "gastvrijheid" komt van het Latijnse woord "hospes", wat "gastheer" betekent. Gastvrijheid is in wezen de relatie tussen een gastheer en een gast. Gastvrijheid is niet hetzelfde als service. Het gaat erom het verschil te kennen en beide te kunnen leveren. Service is een transactie, terwijl gastvrijheid oprecht is en een menselijk aspect heeft. Onderscheid maken tussen service en gastvrijheid lag aan de basis van het succes van Mercure Roeselare. Er is zowel geweldige service als geweldige gastvrijheid nodig om de top te bereiken! Dit is waar het allemaal om draait: voor mensen zorgen, ze een goed gevoel geven als ze niet thuis zijn en tonen dat ze gewaardeerd worden Dat kun je niet doen met een computer. Dat kan alleen met geweldige persoonlijke contacten en daar streven wij elke dag naar !”
Damien Janssens
General Manager
When the customer comes first, the customer will last.
De website van Mercure Hotel Roeselare maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord